Orjinal Mesajı Yazan: Witch-King
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Azro
Durumunuz kötü olabilir , 1 sene daha dershaneye verecek paranda olmayabilirde biz çok mu zenginiz ? Baba parasımı yiyoruz , hayatımız garantimi ?
Bu arada bende kendi bölümümde 290 yaptım yani, o zaman bende sana şuanda acayip sinirliyim çünkü 320'yi bile beğenmiyorsun birdahaki seneye girme korkusu yaşıyorsun olmaz öyle şey :)
yaw bak yine aynı hata sen benim dururmumu bilmiyosun insanların ne çektiğini bi o insan bi bilir bide yüce allah illahi para mevzu değil ya da baskı yada bulunduğum yerden kurtulma isteği lütfen sazan olma mübarek günde açtırtma ağzımı tövbe yarabbi ya 320 beğenmiosun diyosun söyle bana varmı eada adam gibi bölüm pdr ve hukuktan başka biz en kötüsüne girmek için çabalıyoz ne yapalım işletmemi okuyalım heryer işletme mezunu kaynıyo lütfen biraz ince düşün be kardeşim lütfen be eğer venom cesc siz kendinizi çokda haklı buluyosanız silin üyeliği gitsin ya ilk defa scnde olmaktan sıkıldım ..............
Şuna bak:@ Bide işletmemi okuyayım dio. Lan hem beğeniosn hemde bna laf atıosun. Yazmayacağım diorm yine yazdırıosun. Haklı olmaktan sıkılmışmış.. Sen bni tanıo msn da konuşuosn? Bazı şeyleri yazmamak için kendimi çok zor tutuyorum, hatta siliorm. Lütfen bi daha bu konuyla ilgili msj yazma. Üni.ler hakkında konuşacaksan konuşalım. Ama yok 350-320 tartışasına daha fazla dwm etme, iice batıosun..
EDIT: Bak işte bnm dediğimi snde sölemişsin. Heryer bilg. müh kaynıyo. ODTÜ'den bitirmedikten sonra adam gibi iş bulunmuyo. Konuşup durma hala..