CM01/02de 2030a dayanmistim, reputation world classdi:) dunyada ve avrupada yilin futbolcusu secmeleri icin oy kullanabiliyodum felan, o derece yani :)
FM07ye issiz basladim, almanya ikinci liginde Burghausen teklif getirdi. ilk iki sezon 5. 6. bitirdim, ucuncu sezon dusme bolgesinde kalinca kovdular :) ispanya ikinci liginde malagaya gittim, ilk sezon 5. bitirdim, ikinci sezon yine dusme bolgesine dogru gidince 2. kez kovuldum :D tekrar almanya ikinci ligine bu sefer Duisburg`a gittim, 3.sezonumda Bundesliga`ya ciktim, 2012de sezon arasinda 6.yim ligde, insallah dusmezsem bundan sonrasi guzel olcak :)