ŞUAN 2009-2010 YILINDAYIM. OYUNA MANCHESTER'LA BAŞLADIM LİG ŞAMPİYONU OLDUM, ŞAMPİYONLAR LİGİ KUPASI, FA CUP VE SUPER CUP I ALDIM ŞİMDİ 2,5 YILDIR CHELSEA DEYİM 2008-2009 SEZONUNDA ŞAMPİOYN OLDUM ŞAMPİYONLAR LİGİ KUPASI FA CUP LEAGUE CUP SUPER CUP I FALAN ALDIM...ŞİMDİ 2009-2010 ŞAMPİYONLUĞA GİDİYORUM...:)