Gamestar'dan okuduğum bir habere göre demicem bir preview yapmışlar ordan okudum neyi mi fenerbahçenin lisanslı olduğunu hadi herkese kolay gelsin ;) (inanmak size kalmış) :cool: bunu emin olarak söyleyebiliyorum çünkü bir test oyunu yapmışlar ve orada FB y igörmüşler ayrıca oyunun da %80 i bitmiş ;)