Az önce antu'da okudum ve içimde olan umutlarda söndü.Pes 2008'de de bu isteğimiz malesef gerçekleşemeyecek gibi görünüyor.antu'da okuduğum mesajda Konami'ye mail atan arkadaşların bazılarına Konami'den cevap gelmiş ve şöyle yazıyormuş;
Hello‚
Thank you for contacting Konami Support.
Unfortunately the rosters for the 2008 edition of the game have been completed some time ago‚ and will not be modified. Your feedback is welcome‚ and appreciated‚ as it will be passed on to the developers of this franchise. Thank you again for your understanding.
Regards‚ Konami Support
Sözlükten çevirdiğim kadarıyla türkçesi kısaca şu;
Merhaba
Konami ile bağlantı kurduğunuz için teşekkürler.Malesef oyun listeleri tamamlandı ve değişiklik yapılamayacak.Anlayışınız için tekrar teşekkürler.
Mailin özü bu