alooo!!! burası atışma yeri değil kendinize gelin! madem PES serileri için yorum yazan tüm oyuncular grafiklerin önemli olmayıp oynanabilirliğin önemine vurgu yapıyorlarsa o zaman FIFA'nın da grafiklerini boşverip oynanabilirliğine bakacaksınız.Tüm oyun sitelerindeki okuduğum yorumlardan ve tüm oyun dergisi yazarlarının yorumlarından bu anlaşılıyor.Yanlış anlamadıysam böyle.Bir de olaya azıcık olumlu yönden yaklaşmaya çalışırsanız birşey kaybetmezsiniz.FIFA'yı ya da PES'i sevip sevmemeniz önemli değil.Gelişmeleri göz önünde bulundurun bi zahmet.Yoksa millet takmış vay futbolcular çamur gibi vay topun fizik kurallarına uygunluğu böyle de böyle saçma sapan yorumlar yazpılır.Millet! Kimse kimseye fizik kurallarını öğretmeye kalkmasın.Kimse de kimsenin akıl hocalığını yapmaya çalışmasın! Herşey mükemmel,süper de bi tek sizin rezil-i rüsvan yorumlarınıza mı kaldı bu 2 oyunun nasıl yapılacağı?Hiçbirşey kusursuz değildir.Ellerinden geldiği kadar kusursuzluğa yakınlaşmak için çalışıyorlar.Bunu yapmak hiç kolay değil.O lanet olasıca k.çınızla sandalyenizde oturup ağzınızla ileri geri konuşmak çok kolay.Ağzınızdan çıkanları beyniniz hiç algılamıyor.Size hesap sorulacak değildi nasıl yapılacakları! Tartışma yeriyse adam gibi tartışın! Kancıkça işkembenizden sallamayın!