KAVUNCAN schark eger sende futbol oynuyorsan pes'in gücünü farketmelisin. bu bir gercek inkar edilemez. en son fifa07 oynadim ve sadece 2 mac oynayabildim. her sene deniyorum ama gameplay olarak malesef göle görülür bir degisiklik yok.
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: bilinmeyenbjk tr ligi olcakmıki bilen varmı? tr lig olmazmı ağa transferlere baksana ligdeki :D:D
Peshayat Fifa da artik estetik Oynuyabirlik olmali Pesteki gibi..ozaman Pes die oyun kalmaz soyluyorum
LORD OF THE PES arkadaşlar inanın fifa yı pes den çok sewiyorum ama pes oynuorum ypıcak bişi yok elimizden geldiince yamalayıp oynuyoruz çünkü yoksayılamıycak bi oynanabilirlik war keşke aynısı fifa da da olsada fifa oynasam bnce önemli olan grafik diğil oynanabilirlik umarım 08 bize iyi şeyler sunar ve pes den wazgeçirir ama çok çalışmaları lzm sanırım selametle
aslan4 Orjinal Mesajı Yazan: sivonline yok abi yaa bu ea denilen firma pcye artık önem vermiyor pes2008 buna fark basar yazık be ea... EVET YA VALLA ARTIK OC ICIN O KADAR UGRASMIYORLAR HEP XBOX 360 VE PS3 :(
Tilkileydiler Sağa Taktım Bak ,Seni yıpratırım Bak bide bu yanlardan bak İşin gücün geyik muhabbeti işin gücün geyik muhabbeti birşeyi yapcam diyosun ama yapmıyosun hep lafta kaliyi hep lafta hep lafta
Egecan_gs_007 Orjinal Mesajı Yazan: Tilkileydiler Sağa Taktım Bak ,Seni yıpratırım Bak bide bu yanlardan bak İşin gücün geyik muhabbeti işin gücün geyik muhabbeti birşeyi yapcam diyosun ama yapmıyosun hep lafta kaliyi hep lafta hep lafta Sen kimsin ya piyangodan mı çıktın :D:D:D:D:D
LuNaT1C Orjinal Mesajı Yazan: BeKTaS F1GO pek fazla eksiği koptum bu lafa elik senden beklemezdim :D cümlenin tamamını iyice oku sonra kop.
uurture Pes6 yı beğenmedim daha doğrusu oynaya oynaya bıktım fifa 07 deniyeyim dedim carier fln hoşuma gitti.şimdi resimlere baktım aynısı resmen bide pes 2008 e grafikler ps3 teki gibi taraftarlar süper şekilde zaten oynanabirliğe söz yok bu sene turkcell süper lig'te ekleniyo pes'e bence fifaya göre pes daha çok tutulur.
racky71 arkadaşlar bence fifa 08 içerik olarak çok zengin olacak oynanabilirlik açısından fazla bişey beklemeyin ama ben yinede fifayı pes degişmem :D
I.S.O.A. surya bakin formalari champions league 06/07 den sonra tekrar iceri almislar ne kadar ........ lar yok artik millet ilerleme kaydeder bunlar yavasyavas geriliyor
caner_bjk ya nasıl bi fark göremezsiniz anlamıorum çimler geçen senelerdeki oyunlara oranla mükemmel ötesi bence çimler büyük sorundu giderilmiş bence oynanabirlikte inş güzeldir
44 :cool: ben oyunu görmeden karar vermem. bu resimler PES'e benziyor ben de PES'i sevmiyorum. lisanssız ligler oluyor. eğer ea PES'e benzer bi oyun yapmışsa o grafikleri bozmuşsa yazıklar olsun EA'ya. fifa 2007'den daha güzel grafikler bekliyorum ben FİFA 2008'den.
44 :eek: dikkatli bakmamışım PES'e ilk resimler benziyo özür dilerim canlarım. EA'ya haksızlık ettim. zaten EA ne zaman kötü oyun çıkardı ki
Shafac bu oyunundaha ilk yapım aşaması çizgileri fln görmüyormusunuz fifa böyle oyun çıkarmaz zaten bu sene fifa iyi olcak