açıkcası haberi görünce çook sewindim ama aynı şekildede şaşırdım çünkü kafam karıştı we pes2007 die bi oyun kurulu pc imde pes 6 dan da farklı one şimdi neyin nesi anlamadım ama nse ypck en ii şey beklemek
-------oyundan beklentilere gelince bnce biras görsellik katmaları gerekiyo artık atari oyunu gibi menü ve fontlardan bıktık grafik yerine oynanabilirlii tercih ediyorum ama herşey sistemde bitiyor elinizde harika bi pc niz olsa bu oyunda aslında ne grafik warmış diiceksiniz emin olun arkadaşımın 2.5 milyara topladıı uzay mekiinden biliyorum
selametle