Arkadaşlar büyük bir ihtimalle Konami resmi bir açıklama yapmadı ancak Vista ve Direct X 10 destekli olacak
http://www.directupload.com/files/zwnhm0mdo2ymzvymy0iy.jpg
http://www.directupload.com/files/nmydldlwojnwy5zwn4mm.jpg
http://www.directupload.com/files/jkizjz2zzmgmmiwm24mg.jpg
http://www.directupload.com/files/avvt2ezhmkzyzlnymmxz.jpg
http://www.directupload.com/files/mgmuo1qj42wnymz2nwdl.jpg
http://www.directupload.com/files/nzyxwehjqttmzuwtztoy.jpg
http://www.directupload.com/files/nyojlxtjnkxxmyjtmamq.jpg