Orjinal Mesajı Yazan: ilkeryasina
Orjinal Mesajı Yazan: KRAL_FIFA
:eek: :eek: :eek:
photoshop :o
arkadaşım photoshop demişisn :) biraz anlayan biri photoshop olmadığını anlar tvden telle çekimiş foto bunlar ki hala inanmıyor isen video olarakta gönderim sana ;)
xD ahaha biraz mantık yürüt ekrandan çekti diye photoshop olamazmı
ne biliyon belki pcde photoshop ile yapıp öle ekrandan çekti