oechb 2013teyim kadrom oyle müthiş ki ronaldinho ancak orta sahanın ortasında oyunda CMF diye geçen yerde oynuyor
ilkeryasina olur zamanla ;) şimdi yeniden bi oyun daha başlatım kadronu falan sen ayarlıyosun kimsede yoktur bu kadro eminim :D takım maaşı 4500 lerde falan 2 sezondur transfer yapmadım ihriycaç yok çünküü :D
centerboys Buda yeni kadromdaki yıldızlar takım inter sezon 4. sezon 2010 Puyol Rommedahl Ribery Vargas Larsson (39 yaşında) :D Cristian Zapata Muntari Gattuso Barnetta Tomasson
DoctorEx Chelsea, 2017'deydim.artık kabak tadı vermeye başladı.istediğim her oyuncuyu alabiliyordum.hiç kupa kaçırmadım neredeyse.emekli olan oyuncularım yeniden geliyor,onları yetiştiriyordum.r.carlos yedek :) sıkıldım artık.son transferleri ayarlayıp galatasaray ile yeni oyun kurucam
ridvan2657 Ben hala pes6 oynayanlardanım 2023 sezonu sonunda transferi fazla kaçırmışım game over oldu, o kaa emek boşa gitti acaba düzeltmenin bi yolu varmı??
Omerbahadir İnşallah biz de görürüz o yılları, bunun için oyuncu alırken yaşlarının 16-20 arası olmasına dikkat ediyorum. Bir de size tavsiyem auto save yapın ama devre arasında veya sıkıldıgınız bir yerde bir yere daha kaydedin oyunu. Böylece game-over olsa bile yeniden devam edebilirsiniz.
Omerbahadir Orjinal Mesajı Yazan: ridvan2657 şimdi benim save gümemi gitti ya 2 senedir oynuyodum sıfırdan başlamak berbat olur Kardeş ilk seneyi hallettikten sonra bir şey olmaz. Ben 3. sezondayken bıraktım yeniden başladım.
Omerbahadir Pardon yanlış anlamışım :S, o zaman bayağı geçmiş olsun :((( Bir de herkes hangi derecede (Top Player, Professional)en fazla kaç farkla (5-0 10-0) yendiğini söylesin.
Omerbahadir Top Player'da 7-0 yenmiştim İBB'yi. Ama en büyük rekorum, yarı finalde Milan'ı 8-1 yenerek oldu. En büyük başarım : Bu da en iyi oyuncum : Muhteşem Üçlü : Welliton, Samassa, Moutinho... Welliton oyunun en iyilerinden oldu, 15 tane +95'i var :)