Orjinal Mesajı Yazan: mustidinho
Orjinal Mesajı Yazan: CRDSA RVDV
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: 2ut4nT
bence faydali olur ama tabi ön libero oynatilirsa cünkü bizim türkiye'de teknik adamlar stoper'i forvet oyanatabilecek kadar salak oluyor...
3 büyüklerde öyle bir şeye rastlamadım. ayrıca hiç beklemem. böyle bir oyuncuyu öyle oynatmazlar.
ümit özat snce sol back miydi
Kerim ve ugur Boral forvet oyuncusydu. Fb de beklerde oynuyorlar.