Tearaway benim düşüncem şu bir takımda kaptan olabilcek kapasitede bir adamdan yamuk çıkmaz ve yine bence mükemmel :)
bufe1905 Arkadaşlar adam 2006 yılında en iyi isveçli ortasaha oyuncusu seçilmiş yani ljunberg kallstöm gibi isimlerin yanında en iyisi seçilmiş bence mükemmel değil dehşet ötesi birşey.
crdsa mükemmel, hatta en iyisi diyorum. yapılacak en iyi transfer. Dünyanın en iyi ön liberoları gelse bu kadar sevinmezdim. bence çok yararlı olacak.
_TaYLaN_ bence faydali olur ama tabi ön libero oynatilirsa cünkü bizim türkiye'de teknik adamlar stoper'i forvet oyanatabilecek kadar salak oluyor...
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: 2ut4nT bence faydali olur ama tabi ön libero oynatilirsa cünkü bizim türkiye'de teknik adamlar stoper'i forvet oyanatabilecek kadar salak oluyor... 3 büyüklerde öyle bir şeye rastlamadım. ayrıca hiç beklemem. böyle bir oyuncuyu öyle oynatmazlar.
mustidinho Orjinal Mesajı Yazan: CRDSA RVDV Orjinal Mesajı Yazan: 2ut4nT bence faydali olur ama tabi ön libero oynatilirsa cünkü bizim türkiye'de teknik adamlar stoper'i forvet oyanatabilecek kadar salak oluyor... 3 büyüklerde öyle bir şeye rastlamadım. ayrıca hiç beklemem. böyle bir oyuncuyu öyle oynatmazlar. ümit özat snce sol back miydi