maNga-Ra alex 20de kalir bence. quaresma falan gelsin porto'dan sag kanada o giysin 10 numarayi :D adriano gelse yeter zaten yalanlama hiç yapılmadı adriano hakkında kulüp tarafından
onurkadri Orjinal Mesajı Yazan: lezgin_fb bence 10 numara en fazla olcan a yakışır , arkadaşım sana katılıyorum hem yerli hemde süper bir futbolcu bence o oynarsa tuncaydanda daha iyi bir isim olur olcan olmazsa benim gönlümden uğur boral geçiyor oda olmazsa artık ilhan parlak
Lvnt_Asn tümer olsun iyide olur bizim için 10 nmra kolay değil daha çok çalısabilir ama yeni bir trannsfer yapıp onada vermek uygun olur gerçi almazlar artık ama ,,,,,,