Adrianoyu alırsak toplamda 5 arkadaşım formasını alcak :D Ronaldoyu alırsak hiç biri forma fln almıcak. bu demek oluoki adriano zor bi transfer ama fb ronaldoyu getirir o yüzden iddaalaşmıorm :D
Herneyse, Ronaldo Gelir 9 numarayı giyer, Kezman 10 num. alır.