bu ceza bazılarının dönen gelen cezalarına bakılınca fazla.Tahminimce tahkimden 3 maç seyircisiz+2 maç tarafsız sahada olarak geri dönecektir.Eeee bazılarına verilen hediyeler ortadayken bize de bi iki maçlık izmir gezisi hediye edilir..
Hasan'a iki maç ceza verilmiş diye ağlayacak duruma gelmiş bazıları..Aurelio Ricardinho'ya yumruğu yapıştırdığında nerdeydiniz beyler.Benzer olay TBL'de oldu Haslip Mirsad'a yumruk attığı için 9 maç ceza aldı.Neymiş efendim otoparkta olmuşta ceza gerektirmezmişde..Hasan'a verilen ceza Aurelio örneğine bakıldığında çok bile..
Tümer niye ceza aldığına takılmış bazı arkadaşlar.Ondan başka kim vardı taraftarla uğraşan.Gs'li veya Fb futbolcusu.Hakemi alkışladı diye yıllar önce Büyük Kaptan'ımızı oyundan atarlarken neredeydiniz beyler...??Madem alkış tahrik nedeni değilse..
Qtm kına yaksın kanatlarına,istedikleri oldu gibi belki bir sezon daha Galatasaray'ın yoluna taş koyacak bir hamlede paydaları oldu.Birileri çeker artık Passatları altlarına..
Selametle..