5 mac seyircisiz oynama agir bi ceza. Simdi fenerliler diyecek, neden agir olsun, hatta az bile. Ama o gün yapilanlar simdiye kadar yasanan olaylarin bir birikintisiydi! Baska taraftar gruplarida buna benzer seyleri zamaninda yaptilar ve yapiyorlar, ama bizimkisi dedigim gibi abartili oldu...
Ali Sami Yen Stadinda ve etrafinda neden okadar polisler varda Saracoglu Stadinda yapilan maclarda bu kadar abartili yok? Neden basin bizim stadda yasanan her olayi okadar ayrintili ve okadar sik gösteriyoda, öbür stadda olanlari ya hic yada sadece cok az gösteriyo?!
Öbürlerine ceza gelmiyo hatta Izmirde oynama ikramiyesi geliyor. Ama söz konusu Galatasaray oldumu bide bakiyon isler degisiyor! Türkiye sartlarina göre 5 mac seyirciz oynama cok sert bi karar...haa simdiye kadar hep böyle yapsalardi neyse, ama olan hep bize oluyor, bize gelince agir cezalar veriliyor...