crdsa Orjinal Mesajı Yazan: denizertuncay Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: denizertuncay Bende Didim Altınkum'da olucam. güzel. eviniz var mı? bizim var çamlık mahallesinde. Çamlık mı babam orda bir spor salonu açmaya hazırlanıyor.Eğer çamlık dediğin yer çam ormanı olan yer ise. mahallenin adı Çamlık, adı çamlardan mı geliyo bilmiyorum :D
Ayrton Senna Da Silva İstanbul'a gitme ihtimalim var. Ordu'ya kesin gidicem. Bunların dışında havuz başında olucam.
denizertuncay Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Orjinal Mesajı Yazan: denizertuncay Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: denizertuncay Bende Didim Altınkum'da olucam. güzel. eviniz var mı? bizim var çamlık mahallesinde. Çamlık mı babam orda bir spor salonu açmaya hazırlanıyor.Eğer çamlık dediğin yer çam ormanı olan yer ise. mahallenin adı Çamlık, adı çamlardan mı geliyo bilmiyorum :D :D:D Olsun zaten Didim küçük yer.
cracks 2 ay kadar çalışcam,ingilizce kursu,bilgisayar kursları(program web tasarım..vs) sorada antalya galiba.
aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ her sene olduğu gibi evde tek başına :D Büyük ihtimal ben de öyle olcam . Aç kalmak dışında güzel oluyo
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Ne Tatili :eek: Çalışacaz, Çalışacaz Yine Çalışacaz... Aynen... Çalışıp Para Kazanmam Lazım...Gözün Kör Olsun Para :P
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: hLeB_ Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ her sene olduğu gibi evde tek başına :D Büyük ihtimal ben de öyle olcam . Aç kalmak dışında güzel oluyo ben 1 sene boyunca aramadığım kız arkadaşları yaz boyunca arayıp yemek yapmaları için eve çağırıyorum.. ama gelmiyolar yine aç kalıyorum :D:D
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ Orjinal Mesajı Yazan: hLeB_ Alıntı: Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ her sene olduğu gibi evde tek başına :D Büyük ihtimal ben de öyle olcam . Aç kalmak dışında güzel oluyo ben 1 sene boyunca aramadığım kız arkadaşları yaz boyunca arayıp yemek yapmaları için eve çağırıyorum.. ama gelmiyolar yine aç kalıyorum :D:D Bizim kızlara yalvarmamıza gerek kalmıyo. Bi ark var çok hamarat(erkek):D Her hafta birinde kalıoruz ve onuda kesinlikle çağırıyoruz. Tüm yemekleri yapıyo. Sabah kahvaltıyı hazırlıyo ve bizi kaldırıyo:) Sora ortalığı topluyo fln. O olmazsa da birimizin kız ark.ını çağırıyoruz o hallediyo:)
aLex13hLeB Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Bizim kızlara yalvarmamıza gerek kalmıyo. Bi ark var çok hamarat(erkek):D Her hafta birinde kalıoruz ve onuda kesinlikle çağırıyoruz. Tüm yemekleri yapıyo. Sabah kahvaltıyı hazırlıyo ve bizi kaldırıyo:) Sora ortalığı topluyo fln. O olmazsa da birimizin kız ark.ını çağırıyoruz o hallediyo:) Biz de tam tersi var. :DBEnim Kuzenim . Yemeğin hazırlanma aşamasında yok.Gelir yemeği yer ve daha sonra tekrar kaybolur. Siz şanslıymışsınız :)
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: hLeB_ Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Bizim kızlara yalvarmamıza gerek kalmıyo. Bi ark var çok hamarat(erkek):D Her hafta birinde kalıoruz ve onuda kesinlikle çağırıyoruz. Tüm yemekleri yapıyo. Sabah kahvaltıyı hazırlıyo ve bizi kaldırıyo:) Sora ortalığı topluyo fln. O olmazsa da birimizin kız ark.ını çağırıyoruz o hallediyo:) Biz de tam tersi var. :DBEnim Kuzenim . Yemeğin hazırlanma aşamasında yok.Gelir yemeği yer ve daha sonra tekrar kaybolur. Siz şanslıymışsınız :) Senin kuzen aynı ben:D
Passenger Büyük ihtimal Antalya'da olucam. Geri kalan bölümüde(en uzun bölüm :D) İstanbul'da gezmekle geçiricem sanırım.
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: _Venom_ Afyonkarahisar'a, Gürhan abimin yanına gideceğim. Sonra Erdek ve İstanbul... Bende İzmir'e giderken uğramayı düşünüyorum. Afyon'dan geçecemde çok çok büyük bi ihtimalle.
adu Orjinal Mesajı Yazan: adu önce memlekete artvin'e sonrada arkadaşlar biyer ayarlar geri kalanıda evde tek başına planda değişiklik oldu memleketten sonra tekrar istanbul'dayım tatil sonuna kadar