Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat ya burda otobuste kizlar...acaip yapiskan tayt giyiyolar..birisi arkasini donupte bakmiyo :D senin dışında tabi :D Benim tepkim o adam kadar deil yani :D
Ume Ne ayısı yav ayı bu adamın yanında devede kulak kalır buna bi imge bulmalı bence sözcüklerle ifade edilemiyor:D