Orjinal Mesajı Yazan: Passenger
Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko
kadının hiç mi sucu yok? öyle giyinmese o öküzde bakmıyacak.
anlamadım ali ? daha ne giysin? cok normal üstündekiler.
ilk önce zihniyeti değiştirilmeli insanların.
olm ne bu bi hamit bi sen biriniz "anlamadım ali" der biriniz "ne alaka ali" der oldunuz :D 2-3 ay yoktuk diye yorum yapmayıda mı unuttuk :P
kadın minübüste gidiyor. pantolon giymesin o zaman, uzun etek giysin, üstüne pardüsö giysin. giysin de bakalım öyle bakıyolar mı.
ya da kendimizden örnek verelim. hadi bu kadını geçtim. onun yerinde genç bi kız olsaydı hanginiz bakmazdı la :D