Merhaba Щїтсђ ќїлφ®,
Pardon tam olarak anlatamadım galiba :)
Şimdi elimde iki tane fifa 07 için yama programı var:CreationCentre07 ve CreationMaster07. Bu programların ikisini de kullanıyorum. Ama CreationCentre07 genelde hata veriyor ve CreationMaster07'den daha kötü. Bu nedenle CreationMaster07yi kullanmaya çalışıyorum. Fakat bu sefer de herhangi bir Resmi ya da logoyu (bazen formaları) eklerken resimlerin yanlış SIZElerde olduğunu söylüyor ve:
Eror:5015
Image has a wrong size. Check the correct size doing
an export operation. Many files accept single and double size,
kits accept 1gK and 2gK size.
şeklinde bir error veriyor. bunu nasıl düzeltebilrim?
Bir de siz bu yamalar için hangi programları kullanıyorsunuz?