peki ben de bişeyi merak ettim. Şimdi elimde hem Creation Centre 07 hem de Creation Master 07 var.
CM 07 daha nitelikli bir program. Ama CM 07de herhangi bir formayı değiştirdiğimde ya da yeni bir lig/takım oluştururken loada basıp fotoyu koyunca WARNING veriyor ve Export Operationdan bahsediyor. Lütfen Bu Konuyla İlgili Bana yardım edin. Çünkü bir kaç yama planım var, herşey hazır; ama bu noktada bi problem yaşıyorum. YARDIM EDERSENİZ GERÇEKTEN ÇOK SEVİNİRİM. Bu arada ""Щїтсђ ќїлφ® Formaları"" da harika olmuş :)