Peshayat Orjinal Mesajı Yazan: bart_ Bizim dershanenin arkasında da iki tane kara çocuk geziniyor her gün :D Dersane kapandı gerçi ama bulcam o oğlanları En Büyük Beşiktaş dedirtecem :D Ekinleri okut :D