GencFB_1907 Peshayat bir konu acmis En buyuk besiktas diye bir video koymus alsanada benden bir video en buyuk fener!!! ">
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: cracks aynı çocuk bu.cebini para doldurmuşlar:p çocuk profesyonel :p
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: ĸAdι®_jĸ GS versiyonuda yakında!Bekleyin. :) Galatasaray'ın o kadar parası olduğunu sanmıyorum :)
GencFB_1907 Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: ĸAdι®_jĸ GS versiyonuda yakında!Bekleyin. :) Galatasaray'ın o kadar parası olduğunu sanmıyorum :) bence de!!!!:D
ŞANLI_ Hastayım bu çocuğa ya ulan insanın paso küfür ezberletesi gelir buna bizim mahalledede var bunun beyazından :D
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat Bu Zenci cocuk Bjknin gelecekteki Amigosu..:D...Alen Insallah Kesveder bu cocuda :D Nerden çıkardın bu sonucu paracı oldugu için mi :D
GencFB_1907 Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat Bu Zenci cocuk Bjknin gelecekteki Amigosu..:D...Alen Insallah Kesveder bu cocuda :D Nerden çıkardın bu sonucu paracı oldugu için mi :D bence de haklisin paraci oldugu icin...:D
bart_ Bizim dershanenin arkasında da iki tane kara çocuk geziniyor her gün :D Dersane kapandı gerçi ama bulcam o oğlanları En Büyük Beşiktaş dedirtecem :D