Selam Meertyz kardeşim.Öncelikle çalışmanı tebrik ederim güzel.
Basic pack ve update yi hepsini indirdim.Basic pack kurarken hani e_text ve 0_text importlama işmemi var.Birinde importlarken sürekli devam edilsin mi gibi hata verdi ona rağmen yoksayarak devam ettim ve import tamamlandı.Diğer kurulum işlemlerini de orada yazdığı gibi aynen yaptım.Neyse oyunda baktım bununla ilgili sorun yok zaten kadro önceki sezona ait.Sorunsuz oynanıyordu.
2007-2008 update i de indirdim.Yine aynen yazılanı uyguladım bunda herhangibiryerinde bir uyarı vs vermedi importta felan kurulum aşamasında soorunsuz kurdum.
Oyunda bu sefer 2 sorunum oldu.Birincisi kamera açısı kenar çizgi gibi değil de action gibi olmuş.Update i yükleyinceye kadar sorun yoktu.
Bir de formalar değişik oluyor gs-fb olmuş bunun gibi.Bunları nasıl düzeltebilirim?
Bu arada kitserver olarak Senin konundaki verdiğin Kitserver download ve yardım bölümünden rapid linkinden kitserver indirdim.
Kısacası upda işleminden sonra sorun çıktı hem de import vs sorunsuz kurulmasına karşın.İlk basic pack de sorunsuz çalıştı.Kadro yeni diye update i yükleyeyim demiştim.
Elimden geldiğince detaylı anlatmaya çalıştım ne yapabiliriz?
2 kez oyunu eski haline getirip kitserver felan remove yapıp sil baştan da tekrar denedim ama sonuca ulaşamadım.