Orjinal Mesajı Yazan: kerimalkus
Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna
Atışı Kullanacak Oyuncuyu Gördüğün Zaman:)
Ya Nasıl Yapamıyosunuz Anlamadım Gitti:o
olmuyo yaw.oyunu ripli indirdim ondan kaynaklanabilirmi
alakası yok.
bakın :
rakip takımın oyuncusundan top dışarı çıktı. buna aut diyoruz.:D
top çıktıktan bir ya da iki saniye içinde hala sahayı aynı kamerayla gösteriyor ya. bu bölümde basılı tutmaya başlayın.
sonra tekrarda da basılı tutmaa devam edin.
sonra oyuncu gelir.