Antrenman bölümünde birtakım hareketleri denerken top auta çıktı. Ekran değişmeden bazı tuşlara bastım; kale vuruşunu kaleci haricinde bir oyuncu kullandı. Tabii ilk baş oyunun bir hatasıdır diye düşündüm. Fakat aynı şey başıma iki üç defa daha geldi. Ancak hangi tuş kombinasyonuyla yapıldığını kesin olarak bulamadım :). Bulan olursa paylaşsın ;).