harikada dostum bız bu grafikleri oynanısı pc icin ancak rüyamızda görürüzz... o goruntuler konsollar ıcın... pc ıcın yapılsa bıle cok ıyı sıstem gerekıor.. adamlarda bunun bılıncınde... sallıyorlar ıkı uc yenlık dıye sunuyorlar oyunu ama yıgıdı oldur hakkını yeme pc3 alıcam anasını satayım bu oyun ıcın :D