The Groove Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen O krampon ne öyle ya:mad: Ne yapıcaksın sanki oynarken kendi ayağındamı deniceksin :D
Beirrut valla fifa 2008 guzel gibi yaw her yıl aynı şeyi diyoz ama 2004 den bi değişiklik göremedik :)
FifaMen Pc İçin 5 Adet Yeni ScreensHot http://www.youtube.com/v/NPEfQOnD8G8>http://www.youtube.com/v/NPEfQOnD8G8 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
egetef Orjinal Mesajı Yazan: Ayrton Senna Da Silva Sağol abi. İnşallah serbest vuruş konusunda birşeyler yapmışlardır. ve penaltılar için de birşeyler yapmışlerdır dünya kupasında penaltılar çok güzeldi,ama 07'de ya kaleci kurtarıyor ya da gol oluyordu aynı winning gibi