tpc_HaykoliK Orjinal Mesajı Yazan: adu song'un kalması için rapor yollamış beni en çok bu sevindirdi dediğin gerçekse gsye r.carlos bile gelse bu dediğin kadar sevinmem.;)
adu tüm kiralık oynayan gençleri geri çağırdı ve kampta kullanacak gençelere bukadar önem vermesi çok güzel
bufe1905 G.Saray bu zaman da morunho gibi isimleri alacak hali yok bence kalli en iyi seçim. ı love you Feldkamp.
dahicoocuk kalli'nin genclere önem vermesi cok güzel. bu yıl yapılan transferlerle de basarılı olacağız.:)