Immune Sizce Kalli gelmeli mi yoksa başka birisiyle mi görüşülmeli?Yaşı problem mi yoksa önemli olan futbol bigisi mi?Gelirse ne yapar ne yapmalı onun hakkında düşünülenler bu başlık altında toplansa iyi olur bence. Ben şimdilik bu adama nötr bakıyorum.Bence yaşı problem olmaz ama GS'ye ne kadar oturur onu zaman gösterir..Ayılıp bayılmıyorum ama gelmesin de demiyorum.
Eagle-Eye Derwall'den sonra Souness'tan önce Galatasaray'ın altın yıllarını yaşadığı yılların hazırlıyıcalarındandır. 4 tane kupa kazandırmıştır. Stumpf'un ve Şükür'ün onun zamanında geldiğini hatırlıyorum. Oturup oturmaması diye bir şey yok zaten kurttur. Öncelikle savunmaya önem verir. Yaşının bir problem olacağını düşünmüyorum beraberinde ona göre yardımcı antrenör getirir veya getirttirilir. edit: bir sezonda 4 kupa..
03Gs1905 Zaten Canaydın efsaneleri harcamaya bayılıyor. Lucescu Terim Hagi Bülent Kaptan Hakan Ünsal Arif Erdem Taffarel Erdal Keser Bülent Ünder Bülent Tulun .... Yeni yemi Kalli olacak demek.. :)
03Gs1905 Yeni TD'miz Kalli olduğuna göre kadromuz şu isimlerden oluşur galiba.. :) Stauche Falko Götz-Stupmh-Van Gommel Prekazi-Çilli Mehmet-Fatih Terim-Mustafa Denizli-Raşit Çetiner Tanju Çolak-Hakan Şükür :D :D
03Gs1905 Fener maçtan önce Galatasaray tarafından alkışlandı dendi QTM tarafından bende size güzel bir fikir sunayım.. :) Zico maçtan önce Türk adet,örf ve annanelerine uygun olarak Kalli'nin elini öpsün.. :D :D :D
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® Bence Geretsten ii olcağı kesin. bence de Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Fener maçtan önce Galatasaray tarafından alkışlandı dendi QTM tarafından bende size güzel bir fikir sunayım.. :) Zico maçtan önce Türk adet,örf ve annanelerine uygun olarak Kalli'nin elini öpsün.. :D :D :D :D:D:D:D:D:D:D:D
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Yeni TD'miz Kalli olduğuna göre kadromuz şu isimlerden oluşur galiba.. :) Stauche Falko Götz-Stupmh-Van Gommel Prekazi-Çilli Mehmet-Fatih Terim-Mustafa Denizli-Raşit Çetiner Tanju Çolak-Hakan Şükür :D :D Galatasaray'ın 70 yaşında teknik direktörü olduğuna göre 40-50 yaşında futbolcusu olmasıda normal :D:D
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: 03Gs1905 Yeni TD'miz Kalli olduğuna göre kadromuz şu isimlerden oluşur galiba.. :) Stauche Falko Götz-Stupmh-Van Gommel Prekazi-Çilli Mehmet-Fatih Terim-Mustafa Denizli-Raşit Çetiner Tanju Çolak-Hakan Şükür :D :D Galatasaray'ın 70 yaşında teknik direktörü olduğuna göre 40-50 yaşında futbolcusu olmasıda normal :D:D Pek bi alaka göremedik sölediklerinde. Mesela geçtiğimiz sezon teknik direktörlüğünü Bülent Korkmaz'ın yaptığı Erciyesspor'daki Timuçin Beyazıt 35 yaşında. Nerdeyse teknik direktörüyle aynı yaşta. Senin mantığına göre Erciysspor'un oyuncularının yaşı 20'yi geçmemesi lazım..
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: Cesc Pek bi alaka göremedik sölediklerinde. Mesela geçtiğimiz sezon teknik direktörlüğünü Bülent Korkmaz'ın yaptığı Erciyesspor'daki Timuçin Beyazıt 35 yaşında. Nerdeyse teknik direktörüyle aynı yaşta. Senin mantığına göre Erciysspor'un oyuncularının yaşı 20'yi geçmemesi lazım.. sanırım şöyle oluyor : o mantığı sadece yüksek yaşlara göre düşündü.:)
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon espriden de anlamıyosunz ya :) Evet:) İşin içine sevdiğim şeyler girince sadece mantık kurallarını dikkate alırım..
reynald of chatillon Kalli'nin gönderilmesini istediği futbolcuları biraz görünce kötü bir seçim değil gibi gözüküyor...
cracks futbol bilgisi dışında menajerlik yönü hakkında hiç bir bilgim yok. inşallah yüksey yerlere taşıcak bizi.
the killer Bir yandan Sir Bobby Robson aklıma geliyor, bir yandan Feldkamp'a herhangi bir maçta tribünden bir cisim gelirse muhtemelen yere düşüp kalkamayacağı. O yüzden bu işin nasıl sonuçlanacağını görmek zor...
tpc_HaykoliK Kalli gençlere önem veren bir teknik direktör olduğuna göre biraz anlayış ve sabır gösterip gsnin yeniden yapılanmasına destek verelim.Ama şöyle birşey var: FB appiahları carlosları alırken biz inamotoyu alıyosak yönetim hatalıdır.