Futbolcuların yüzü aynısı olmalı. Formaların arkası(oyuncu ismi ve numarası)gerçekteki yazı dekoruyla aynı olmalı. Mesela Şanlı Tuncay değilde Tuncay Şanlı olmalı. Yedek kulubesini (teknik direktör,yardımcıları ve yedek futbolcuları)falan maç içinde kamera 1-2 defa göstermeli. Taraftarların üstünde kazak değil tuttuğu takımın forması olmalı mesela FB-GS maçında stadın yarısında Fenerbahçe formalılar diğer yarısında Galatasaray formalılar olmalı. Taraftarların tezavratları azda olsa duyulmalı. 3 büyüklerin stadı(saraçoğlu,samiyen,inönü)olmalı. Manager mode eğleceli hale getirilmeli özellikleri arttırılmalı. Kupa törenleri olmalı kupa törenlerinde 2006 WorldCup ve Pes 5'deki gibi kupa töreni olamlı platform kurulup madalya verilip,takımın kaptanı kupayı kaldırmalı bu esnada yandan süsler havaya saçılmalı havayi fişek olmalı(bunları kamera göstermeli),ardından futbolcular kupayla taraftarı selamlamalı ve çıkış tünelinden gitmeli,kupa finalinde maç baçlarken futbolcular kupanın yanından geçmeli. Kırmızı kart ve oyuncu değişikliğinde futbolcunun çıkış tüneline gitmesini kamera göstermeli. Kupalar gerçektekinin aynısı olmalı. Oyuncu değişikliğinde çıkan girene çakmalı ve çıkan ellerini havaya kaldırıp alkışlamalı. Çıkan kapatansa kolundaki pazı bandıyardımcı kaptana vermeli. hakem arada sırada yardımcılarıyla konuşmalı(penaltılarda filan).Bence eksikler bu kadar...diğer eksikler fıfa 2009,2010 ve 20................. giderilmeli...