PetRe ea sports yeni oyunu next generation motorunda calısacagından pc için çıkması zor gibi görünüyor ve bazı kaynaklarda dogruluyor ps 3 için çıkmasını.. ayrıca ea yetkilileri yeni cıkacak fifa 2008 için pes 7 yi gececegını ıfade edttiler...:eek: :eek:
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: DIOMOnde_NG ayrıca ea yetkilileri yeni cıkacak fifa 2008 için pes 7 yi gececegını ıfade edttiler...:eek: :eek: yıllardır başaramadıklarını bi oyundamı başarıcaklarmış :)
Neo Nuri iyi sallamışsın yine. :) Xbox versiyonları zaten apayrı bişey bizim oynadığımızdan. Onda yeni şeyler yapabilirler ama pc de değişen pek bişey olmaz yine. Kesinlikle pc ye çıkıcak bunu adım gibide biliyorum ;)
SLeviN Fifa PC için çıkmıcakmı? ahahaha çok güldüm. Bilir kişi havasında yazılar yazarken komik duruma düşmeyin ;)
xxxxxxxxxxxxxxxx bi kere herkes biliyor ea in bütün platformlara oyun çıkardığını..en fazla next gen oyunu olduğu için pc leri kasacak o kadar..
Zealist eğer ea sports firması oyunun çok satmasını istiyorsa pcde çıkarması lazımki çok satsın(veya ps3 xbox360'ın fiyatı düşsün):D
PetRe evet arkadaşlar son bilgi oyun pc ye cıkackamış..ama kotu nokta oyun sadece cıft cekırdeklı ıslemcılerde calısacakmıs ıntel cuel duo 2 gibi...
Legend_ yok yaw EA kesinlikle Fifa 08 i pc ye çıkartacaktır unutmayalımki fifa en iyi pc de oynanıyor konsollarda kötü ben konsolda oynayan bi fifa hastası fazla görmedim :D
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Peshayat asil Pes 2008 Bombayi patlaticak..Gorursunuz Patlatsın kardeşim,siz pesinizi oynayın,biz fifamızı oynayalım:)