Galatasaraylı arkadaşlara körü körüne Hakan'ı savunuyorsunuz diyenlere bakıyoruz..Görüyoruz ki onlarda Rüştü'yü körü körüne savunmaktan bir hata görmüyorlar..
Hakan'a en çok sövdüğüm maçlardan biriydi.Golden sonraki 80 dakikada..Ama görmek isteyen gözler görmek istediklerini görüyorlar..
Sezai çok merak ettiysen canım işyerime gelirsin adresim var nasıl olsa sende.. :)Nerden nasıl baktığımı detaylı tartışırız..