OziLy açıyorum olmuo bak böle gelio ses mer___________________________bö___________________............
batuhanyeg manchester united menüsü yapabilirmisin resimler http://www.10thhussar.co.uk/rf.jpg http://www.10thhussar.co.uk/crona1.jpg http://www.10thhussar.co.uk/newaig.jpg http://www.10thhussar.co.uk/manchesterunited11600x1200.jpg http://www.forumfutbol.com/futbol-resimleri/data/media/40/Rooney2.jpg eğer resimler yetmezse iste daha bulurum master lig için : http://www.10thhussar.co.uk/mission.jpg
_M e E r t y z_ Batuhan adlı arkadasın isteği üzerine yaptığım Manchester United Background Pack " @Ana Menü @Master Lig Modu @Edit Bölümü " INNDIR
_M e E r t y z_ **Bişey diil kardeşim.Bende resimler için sana teşekkür ederim başka isteğin olursa buraya resim koyman yeterli;) **