Orjinal Mesajı Yazan: rogrog
şu resimi master lig menü resmi yapabilirsen çook sevinirim:

Bu resim kalite ve boyut açısından menü yapılabilecek bi resim değil kusura bakma:rolleyes:



Saricehennem arkadaşın isteği üzerine bazı resimleri 512#512 yaptım...
Bazı arkadaşlarımızında menü isteklerini bi süre karşılayamayacağım kusura bakmayın;)