bowmanturk olmz olamaz rekabet biterse 2 oyun sonra gene sıçarlar pes pes gibi kalsın aslan kaplan gibi fifa kendi çapında lisanslı futbol oyunları yapsın.
Immune Orjinal Mesajı Yazan: bowmanturk olmz olamaz rekabet biterse 2 oyun sonra gene sıçarlar pes pes gibi kalsın aslan kaplan gibi fifa kendi çapında lisanslı futbol oyunları yapsın. öhm :D ya sen düzelt ya da düzeltmesini bilirler ;)
hipermegacoolstar Orjinal Mesajı Yazan: bowmanturk olmz olamaz rekabet biterse 2 oyun sonra gene sıçarlar pes pes gibi kalsın aslan kaplan gibi fifa kendi çapında lisanslı futbol oyunları yapsın. bnce de ya düzelt ya da düzeltirler seni.:D:D
hipermegacoolstar bnce dehşet güzel. şu oyunda her şey war bi de tahtalıköye giden olsa tam süper olucak. boynu ii kırılmış. kırlırken çatırt dedi mi merak ediorm:D
mustafAttila hhh ya 2 oyun için birbirimizi yiyoruz yapmaın arkiler fifanın eksiklilerini pes,pesin -lerini fifa tamamlamış birleşselerde süper bi oyun olsa..FiPes(cola markası gibi:D)
venomX BENDE GALATAASARAY FENER MAÇ YAPIYODU TUNCAY YERE DÜŞEN KEZMANI SIRT ÜSTÜ DÜŞTÜ ONA ONDEN GEÇİRDİ RESMİDE VARDA NASILEKLİYCEZ BİLEN VARSA ANLATSIN
mustafAttila banada oldu videoya da çektim :D "> Ferdinand yere düşünce adama bidaa çakıo kalkamasın die.sonrada oyundan çıkardılar adamı :D 2 ay felan oynamadı :D
MuhammetCelik Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Oyunun ne kadar gercekci oldugunu da boylece birkez daha ortaya cikti arkadaslar.Pesci arkadaslarimiz bunlari gorur insallah... pesci arkadasları tahrik etme , sonra neden mesaj yazıyorsunuz dersin....
by_konan hahah hepsi çok süper saol /pes fifa konusuna gelirsek herkesin fikri farklı fakat fifa daha agır basıyor :)