Orjinal Mesajı Yazan: koray0
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen
Oyunun ne kadar gercekci oldugunu da boylece birkez daha ortaya cikti arkadaslar.Pesci arkadaslarimiz bunlari gorur insallah...
arkadaşım pes serisinde kalp krizi geçiren oyuncular var ona göre konuş :mad:
">
al buda vidyosu :mad:
Gözlerime inanamadım bu ne yaaaa....duyumuştum bunu ama gerçek olduğunu bilmiyodum yaa..çak saol bunu buraya koyduğun için....inanılmas bişey yaa...muhteşem....işte gerçekçilik budur!!!! ki buna gerek te yok zaten pes in yapay zekadaki gerçekçiliği ve kusursuzluğu yeter!!! bunlar da işin şov kısmı oluyo:) yannız gerçekten şok oldum ...dehşet bi görüntü..insan üzülüyo yaa izlerken!!!