tatligol beyler yalniz kac yasinda aldiginizi da yazin isterseniz ben aimari 29 love i 24 baros 26 yasinda almistim yanlis hatirlamiyorsam
zarate_07 Orjinal Mesajı Yazan: gfbliberkay getirdim -fm 2005 figoyu trabzona getirdim ama 2007 oyununu kuramıyorum hata weriyo setupa girilmi yo "null" yazısı çıkıo Klavye dilini ingilizce yaptınmı???
Eusebio galatasaray'a wayne bridge'yi almıştım £6MN'a. tabii yıldızdan sayılırsa. önemli olan CA değil PA :D anlayan anladı:D
Sponge_BOB brezilya ligindeki Corinthians takımından Lulinha'yı(19) aldım peşindeki en kötü takım marsilya
nightmare29 ewt getirdim, bi de kowboy 10'un cwbını simdi okuyunca komik oluyo :) galatasaray'a lincoln'ü getirmiş.
Roy Keane FM08'de Galatasaray'a Thierry Henry & Juan Roman Riquelme'yi getirmiştim:) İnanmayan olursa SSde atarım. Manchester City kariyerimi bilenler vardır,Samuel Eto'o;Lukas Podolski;Igor Akinfeev;Vincent Kompany gibi yıldızları getirmiştim.İnşallah 150MN$'a Messi'yi getiricem:P (Sertaç sen almadın dimi len Messi'yi :A)
tugberk demir ilk sezon satın alınanlar: defoe,vaan der faart,nakamura,elmander ,arshavin kiralık alınanlar:juninho,figo,adriano
onuryagar ewet ben cm 2007 de 2012 yılındayım ve bende kaka robinho ve messi yedek ama jorda james vaughan,andrei ıonescu,theo wallcot filan as oynuo bu oyuncuları west brom a aldım şuan iyi gidiom bu oyuncuları tavsiye ederim ha bide sean readings çok iyi bir genç forvet mutlaka hepsini alın.
HugsnKisses108 Gs ye ilk sezon Arshavin i getirmiştim.Oyun silindi bazı nedenlerden dolayı.Sonra baştan açtım.Bu seferde Cabanas diye bir oyuncu aldım ama gerçekten çok iyi oyuncu.Bitiriciliği 20 diğer özellikleri de güzel.Ve ikinci olarak da Porstmouth dan Kanu yu aldım. Ucuzdu ve sakat geldi.Başka da yıldız getiremedim.Ha parayı nasıl buldun derseniz küçük bir hile yaptım ama onu da herkes yapıyodur.Kariyere başlarken Gs den başka bide Chelsea yi aldım gs den dandik bi oyuncuyu aldım para geldi.Neyse iyi oyunlar herkese bol transferler.Size önerim yıldız peşinde deil iyi oyuncuların peşinde koşmanız...
Kjksa beyler gerçekçı olalım yalan eil bn galatasaraya fatih tekke yi aldım gökdenizi bunlar yerli yabancı olarak chevanton figo(yaşlandımı geliyor inanmayan denesin)
I0_Arda Turan_I0 david villa,samaras,quaresma,agüero,ballack,dani alves ve galatasarayla oynuyorum 2 şampiyonlar ligi 1 uefa aldım