TaYFuN32 galatasaraya ilk sezon mascheranoyu gago higuani getirdim ikinci sezon van der sar ve carlos tevezi getirdim
volkanbond ben 68 milyon dolara cristiano ronaldoyu artı 85 milyon dolara kaka'yı getirdim.50 milyon dolarda fabregası getirdim şampiyon oldukça arttırıyor inter bütçeyi.
Immune Orjinal Mesajı Yazan: RoNaLDo7_17 Büyüklük anlayışınıza göre değişir tabi ama ben Anderlecht e 3. sezonda Sevilla'daki Kerzhakov'u getirdim :eek: Hem de avrupa'da hiç bir başarı olmadan.Şoklardayım (:.Anderlecht'e göre çok iyi bence. Bunun üzerine 3. sezonda şimdi de Sevilla'daki Chevanton'u kadroma dahil ettim.Sevilla'yı Anderlecht'e taşıdım valla :)
Atmacafb tabi ki de fb dim ve ilk sezonumdu o gün şok oldum ama pirloyu getirdim şampiyon oldum türkiye kupasını da aldım ama uefa da çeyrek te ajaxa elendim siteme beklerim http://atmacafb1907.tr.gg
BlueKing3 **Valla siz de yıldız sayarsanız,Galatasaray'a ANDERSON,NURİ ŞAHİN ve MARCELO yu getirdim.Daha yabancım var ama hepsi genç...Yıldız olarak bunları seçtim...**;)
amarenash yani ne cok sallayan kisi var bu sitede ya yok fenere c.ronaldoyu aldim yok bunu aldim yok sunu aldim yalan ya bi kere fenerin 2 sene icinde reputation u ne kadar buyuyebilir ki de onlari aldim diyosun be arkadasim buraya bi konu acildiysa ona hileyle transfer yapmak dahil degil sanirim hile yaptin bari buraya yazma millette gercek zannetcek oyunu bole oynayanlar lafim size bu oyunu bir daha oynamayin.Yani ozetle sunu demek istiyorum kimse fenere gs ye bjk ye dunyaca unlu bir yildizi 2-3 sene icinde ge-ti-re-mez bu kadar basit ben real madridle 3 sezonda vander vaart i 37m ye zar zor aliyorum adam c.ronaldoyu baptistayi ronaldinhoyu ibrahimovici adrianoyu almis bu ne yaww bole yapanlar bu oyunu biraksin.
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: amarenash yani ne cok sallayan kisi var bu sitede ya yok fenere c.ronaldoyu aldim yok bunu aldim yok sunu aldim yalan ya bi kere fenerin 2 sene icinde reputation u ne kadar buyuyebilir ki de onlari aldim diyosun be arkadasim buraya bi konu acildiysa ona hileyle transfer yapmak dahil degil sanirim hile yaptin bari buraya yazma millette gercek zannetcek oyunu bole oynayanlar lafim size bu oyunu bir daha oynamayin.Yani ozetle sunu demek istiyorum kimse fenere gs ye bjk ye dunyaca unlu bir yildizi 2-3 sene icinde ge-ti-re-mez bu kadar basit ben real madridle 3 sezonda vander vaart i 37m ye zar zor aliyorum adam c.ronaldoyu baptistayi ronaldinhoyu ibrahimovici adrianoyu almis bu ne yaww bole yapanlar bu oyunu biraksin. Sonunda bnm gibi gerçekleri dile getiren biri daha çıktı.. Biri 6 yabancısınıda yıldızlarla doldurmşuş 1 şl ile sora bide bna laf atıodu.. Ztn ilk sezondan şl'yi almasıda hilesiz mümkün deil.. Oyunu bırakmalarına gerek yok ama buraya yazmasınlar hile ile alınan oyuncuları..
Silent Scream kayserispora kily gonzalez ilic ruben olivera yı aldım tabi bunlar yıldız mıdır tartışılır :P
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: sabri__sabri :D ben galatasaraya fernando torres,lincoln,juninho,mark gonzaléz'i getirdim:D :D:D Harbiden komik ya
yasar162 ben 2005 te tuncayı 40 milyon euro ya satıp 17 milyon euroya ronaldoyu almıştım :D 2008 de biraz zor yıldız getirmek :D
tatligol ben en fazla besiktasa pablo aimar ve milan baros ve vagner love i getirmistim ayrica ayni sezonda vander meyde de vardi