cmc Acaba haftaya Fenerbahçe, Galatasaray maçında düzgün oynayabilecek mi... Rehavete girip Gs'den tarihi bir fark yersek kötü olur...
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Neo_ Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Beşiktaşlı arkadaşlarımıza slogan olabilir bu,ekşi sözlükte bulmuşlar; 'TigANANI da al git' Ekşi sözlükle buranın terbiye ayarı bir değil maalesef. Böyle şeyleri burda yazmayın arkadaşlar. Tamam habip abi senin mesajı görünce direk sildim zaten;)
FifaMen Haa bu arada Galatasaray'ın Sivas'tan yediği son dakika golünü eski bir fenerbahçeli olan Gürhan Gürsoy kaydetti:)
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Haa bu arada Galatasaray'ın Sivas'tan yediği son dakika golünü eski bir fenerbahçeli olan Gürhan Gürsoy kaydetti:) Geçen sene Aydın Yılmaz'ın yaptığını bu sene Gürhan yaptı(Ah adaş Ah..) :) Neyse sağlık olsun.... ;)
Mad_Dragon son 2 sezondur şampiyon anneler gününde belli oluyor :) gelecek yılda şampiyon anneler gününde belli olacak heralde :)
FifaMen Bu arada maçı radyodan dinlerken bir taraftan da FM 2007 oyunuyodum.Deivid'i satılık listesine koydum 15 dk sonra herif bizi şampiyon yapan golü attı.Şimdi kadroya aldım yine hayırlısı.Adam mesaj mı verdi nedir İzmir'den buraya:D
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Bu arada maçı radyodan dinlerken bir taraftan da FM 2007 oyunuyodum.Deivid'i satılık listesine koydum 15 dk sonra herif bizi şampiyon yapan golü attı.Şimdi kadroya aldım yine hayırlısı.Adam mesaj mı verdi nedir İzmir'den buraya:D :D:D:D:D
MateJa Orjinal Mesajı Yazan: cmc Acaba haftaya Fenerbahçe, Galatasaray maçında düzgün oynayabilecek mi... Rehavete girip Gs'den tarihi bir fark yersek kötü olur... en kötü 4-2 yeniliriz :)
aLex13hLeB çok mutluyum.Maçı izledim eve geliyodum Üsküdar-Kadıköy dolmuşlarının alayı 100.yıl marşını açmış Kadıköy'e gidiyolardı. Süperrr bi şeyydi gerçekten
Passenger **2006 - 2007 Fenerbahçesi Gururla Sezonu kapatır..** **Hayırlı Olsun Şampiyonluğumuz Tüm Renkdaşlarıma...**
_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: ΒęŠŢτ™ 7·ЯỖИДŁĐỖ·® deivid aslında bize çok önemli puanlar kazandırdı bence satilmali...