mstftkn yaw şinci buradan mad dragon a sesleniyom sevgulu arkadaşım 3. sayfada emirates stadı için yaptığın ç,m ve kale ağlarını sitedeki alisamiyen v.4 stadı içinde yapabilirmisin nolur yaw ben uuğraşıyomda bi türlü beceremedim
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: burtiki arladasşr benim oyundan atıyo yada donuyo stadı seçtigimde acaba nedeni nedir senin kit server'dan kaynaklanıyordur... Orjinal Mesajı Yazan: mstftkn yaw şinci buradan mad dragon a sesleniyom sevgulu arkadaşım 3. sayfada emirates stadı için yaptığın ç,m ve kale ağlarını sitedeki alisamiyen v.4 stadı içinde yapabilirmisin nolur yaw ben uuğraşıyomda bi türlü beceremedim Yasin abi full versiyonu yayınlayınca bende yayınlayacağım...
nerton yaptığın yamalardan dolayı kesin oyunun kendi dosyaları eksiktir ÖRNEĞİN:dat dosyasının içindekilerden eksik olabilir bi kontrol et arkadaşım:)