crdsa Orjinal Mesajı Yazan: sener652 formalar güzel olmuş şu scn team yamasıda bitse mükemmel olcak 11 olduk, daha fazla lazım
Tearaway alın çorbada benimde tuzum olsun ama update istemeyin sakın :D formalarına gelince hd yapma bence yada hd olarak çiz sonra eski boyutuna döndür
Mad_Dragon 2 ay aradan sonra yeniden forma yapımına başladım. Galatasaray'ın Ç.Rize maçında giydiği kaleci forması; model:0 collar:no şort ve çoraptan tam emin değilim ama galiba böyleydi.
YKG Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon 2 ay aradan sonra yeniden forma yapımına başladım. Galatasaray'ın Ç.Rize maçında giydiği kaleci forması; model:0 collar:no şort ve çoraptan tam emin değilim ama galiba böyleydi. epey bi çizim çalışman lazım + şortu ve çorabı bilmem ama formanın üst kısmı kesinlikle yanlış, kolda ve omuzlarda siyah kısımlar olcak ;)
Sickness Orjinal Mesajı Yazan: Mad_Dragon 2 ay aradan sonra yeniden forma yapımına başladım. Galatasaray'ın Ç.Rize maçında giydiği kaleci forması; model:0 collar:no şort ve çoraptan tam emin değilim ama galiba böyleydi. Güzel bir update çekmen lazım :)
Mad_Dragon elimde resim olmadığı için formayı hayal meyan yaptım :) yakında temiz bir update çekeceğim...
ardat66 slm pes6 için HD forma template leri nerden bulabilirim özellikle GS nin bu sezonki forma şekillerini???