crdsa Orjinal Mesajı Yazan: RafaelVanDerVaart _ _ WesleySneijder _ _ _ EdwinVanDerSar işte Ilic'in Celta Vigo formasıyla (beyaz) bir resmi ">PARTIZAN FORMASI İLE ATTIĞI BİR PENALTI GOLÜ Orjinal Mesajı Yazan: fer_ves Kesinlikle çok benziyor bencede Iliç matador_0407 güzel bulmuşsun ;)
uA_UNI İliç değil çünkü Sasa daima 22 numaralı formayı giymiştir her yerde.. Ayrıca İliç'e arkadan hiç benzemiyor.
matador_0407 Orjinal Mesajı Yazan: uA_UNI İliç değil çünkü Sasa daima 22 numaralı formayı giymiştir her yerde.. Ayrıca İliç'e arkadan hiç benzemiyor. yaw arkadaş iliçe benzesede benzemesede bana bi faydası yok sanada tabi:D:D ama hiçmi benzemiyor birader ya:D:D:
faruk1907 Hangi spiker iliç diyor gardaş o adam iliç değil iliç gittiği takımlarda22 no lu formayı giyer ayrıca o takım celta vigo değil ne sallıyorsunuz adamlar fıfa 07 için yapmışlar herangi bi resim.Yanındakilerde iliçin takım arkadaşlarımı:D
phillyers bence o takım kesinlikle celta vigo en soldaki oyuncunun sağ kolundaki la liga logosundan da anlaşılıyor bu ama sasa iliçin numarası hakkında bir bilgim yok