matador_0407 arkadaşlar ya kafama şöyle bişey takıldı şu fifa 2007 nin açılışında filan sürekli karşılaştığımız resimdeki 25 numaralı oyuncu bizim galatasaraydaki sasa ilic değilmi yaw bence aynen o sizce?
matador_0407 bence ayakların kıllı olması önemli değil adam belki o zamanlar imaj değişmiştir:d bence kesinlikle oo
Tearaway o olmasına neden imkan yok zamanında o takımda oynadı ıliç ama bencede diil resimdeki adam olabilir
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway o olmasına neden imkan yok zamanında o takımda oynadı ıliç ama bencede diil resimdeki adam olabilir Doğru, impossible is nothing. Celta Vigo forması 03-04 yılında böle miydi(numaralar) ve sahaya giriş kale arkasından mı(büyük bi hitimal sahalarındalar çünkü) ve Ilic sonradan beyazladı mı ve 25 numaralı formayı mı giyiyodu(bu kesinlik kazandıracak konu) konuları araştırılıp doğru sonuca ulaşılabilinir.
matador_0407 şu adam ın ismi ''nene'' ama nene nin arkadan görünüşü hiç buna benzemiyorki ama dediğiniz gibi bu adamda olabilir yanii ama eğer ilic celta vigoda oynamışsa kesinlikle odur ben oynadıını bilmiyorum iliç yaw:D:D:D
Cesc Esmerliği ve kıllılığı dışında Ilic'e benzio ama 25 numara mıydı Celta'da Ilic. 25 ise O, deilse O deil.
matador_0407 bu ikiside nene ama sanki aralarında dağlar var demek nene değil araştırdım ilic celta vigo da oynamış celta vigo küme düşünce tyekrar ülkesine dönmüş ardından da galatasaray a gelmiş demek kesinlikle odur ...
blackfou Arkadaşlar o iliç olamaz nedeni de şu: Ilıç in uğurlu numarası 22. Hatırlarsanız Galatasaray da neden 10 numarayı almadın dediklerinde "bunun 2 nedeni var. birincisi 10 numara büyük sorumluluk ister. o yükün altına giremem. ikincisi de 22 benim uğurlu numaram. gittiğim her takımda 22 giydim" demişti.
matador_0407 Orjinal Mesajı Yazan: baron benzemiyor bile ya naasıl bir hayat gücün var :D o senin yetersizliğinden kaynaklanıyor herkes dedi benziyor bi tek sen dedin benzemiyor zaten ben demiyorum tam olarak o ama %90 ilic
crdsa işte Ilic'in Celta Vigo formasıyla (beyaz) bir resmi ">PARTIZAN FORMASI İLE ATTIĞI BİR PENALTI GOLÜ
matador_0407 bu resimi aynen arkadan görünümünü hissedelim Bahsettiğimiz 07 deki resmin aynısı olur heralde Tek fark bence şey biraz beyaz olması Ve ben genede idaamı sürdürüyo ve %90 ilic diyorum :d