Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_
Bazı olası başarısızlıklar için şimdiden mazaretler üretilmesi doğru gelmiyor bana.
3 büyük klüp te tamamen masum değil.Objektiflik bunu gösteriyor.
Duygusal anlık tepkiler yerine,mantıklı ve soğukkanlı olmak gerekir..
Herkes sonuçta kendi takımını destekler ve savunur.Hele Türkiye
bir ülkede gibi klüpler arası rekabette karşılıklı anlayışı görmek baya zor..
bırak Allah'ını seversen be cocuk mu var karsınızda.sene basından beri en az 10 tane yüzde binlik penaltı var verilmiyor bizim oynadıgımız maclarda haksız kırmızı kartlar bize cıkarken rakiplerimiz bir tane bile kırmızı görmemiş,ofsayttan goller yiyip mac kaybederken bizim attıgımız nizami goller ofsayt diye kesilecek,rakipler ceza almayacak puanı silinme noktasına gelince kural değişecek bizim adamlara şişir cezaları şişir cezaları.yeter be.su saydıklarım olmasa 30 puan fark olmustu simdi.igreniyorum artık liginden de federasyonundan da futbolundan da.
yerler valla ligi ceksin aziz yıldırım takımı ligden herşey belli herşey ayarlanmıs nedir ya bu.ama önce inönüdeki maca cıkalım mactan sonra skor ne olursa olsun bütün takım kapalının önüne dizilsin yan yana avuclasın tutsun göstersin Allah ne verdiyse carsıya nasıl olsa 1 mac cezası...
kupayıda bu sene halugun anasına götürürsünüz kıskanmıs gecen seneden