Runje o hareketi Sakaryaspor'a yapmıştır. Önce eliyle 2 yaptı ve taraftarı tahrik etti. Daha sonra o hareketi yaptı.
Orjinal Mesajı Yazan: Rogerio_Deivson
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: Anders_52
Hakeme mi yaptı oyuncuya mı? Daha ortak bir düşünce bile yok.
Nouma Fb'ye ikinci golü atınca bizim tribünlerimize doğru bakarak bu hareketi yaptı.
gol sevinci olarak yapti hem sizin tribünler o tarafda degildi...
Emin misin? O pozisyondan sonra Bjk yönetimi bile bu hareketin altında yatan gerçekleri bildiği için apar topar yolladı.
bart_
Nouma hiç kaşınmış gibi duruyormuydu? Neden kaşımak için gol sonrasını bekledi veya neden o hareketi Fb tribiünlerine bakarak yaptı? Biraz objektif olarak bakarsan Nouma'nın kaşınmadığını görürsün.