Futbol oyunlarinda türk düşmanlığına son versinler, artık türkiye ligini adam gibi görmek istiyorum, fifa oyunlari bildim bileli bu konuda hep rezilin önde gideni olmuştur , türkiye ligini ve türkiye kupasını pes 7 de görmek istiyorum , ayrıca maçları türk spikerleri yada azeri spiker eklenbilir daha komik ve eğlenceli olur , ingilizceden bıktık çünkü yeter artık yaşasın türk dili ve türkiye ligi