Arkadaslar Pes 6 en gicik oldugum noktalar ve degismesi gereken seyler:
--Hakemler (Her gücük seye Faul veriyor bu Problemi hepimiz biliyoruz, Maclari en kötü noktalarda bitiriyor tam ataga
kalcam kaleciyle karsi karsiya kalcam Maci bitiriyor vs....)
--Ofsayt (Rakip Takimdan gelen Topa kafa vurdum tam kontra ataga kalkcam düüüüüüüüüüüt Düdük:mad: 15 metre Arkamdaki oyuncu ofsayt onun icin caliyor:D
--Animation (Daha cok Animasyon olabilir mesela Kartlarda Foullerde Kupa Töreni vs...Bence bu Animasyon olayi önemli)
--Seyirci (Mutlaka 3d olmali Pes 5 de ki gibi,ve oyun icinde Seyirci daha Kaliteli görünmesi lazim)
--Grafik (Daha cok gelistrilebilir Mesela Takim Pankart ve Bayraklarinda her Pixel gözle görünüyor ve sayabilirsiniz)
--Master Lig (Gercek Para,ki sanmiyorum :( Oyuncu Kiralama ve Kiraya verme, Samp.Liginde daha cok Takim )
--Kaleciler (Daha gercekci yapilabilir yani dandik Toplari yemisinler)
--Menüler (Vallah Japonler herhalde Design dan anlamiyor Menüler daha güzel olabilir)
--Takim oyunu (Savunma daha iyi calismali bütün Oyuncular kosmali.Sana dogru Pas geldiginde Möööö möööö diye bakmaktan Topun üzerine gitmek)
--Choreo (daha güzel olabilir ama bunada SÜKÜR!!!)
--Lisans (Tabiki daha cok Lisans cok güzel olur)
--Hava&Zemin(Hava bir anda degisebilir Zemin kötülesebilir)
Tabii Bunlar benim Görüslerim ve Isteklerim, bazilari gerceklesir Bazilari gerceklesmez
Sizin kilerinide Bekliyorum:D:D:D:D:D: