rahmanbaba bn kitsere süepr lig stadlarının bide eskişehir atatürk stadının yamasını yükledim oyuna giriyom süper lig yaması var herhangi bi takımı seçiyom herhangi bi stadı seçiyom birine ingiliz forması birinede çek forması geliyo bunu nasıl düzeltebilirim acaba
erdembahar **Konuna Hayran Kaldım Sayende Çok Güzel Bir Pes 6 Oyunum Oldu . Sadece Formalar Kaldı . Onuda Bulursam Cok Güzel Olacak**
galatasaray_36 Prog Files/Konami/Pes6/Kitserver/GDB klasörünün içine stadiums diye bi klasör olustr ve kitserver uyumlu stadları içine koy eger Ev sahibi takımın sahasını otomatik olarak secmesini istiosan map.txt olusturman gerekiyor onuda forumda ararsan bulursun;) kardeş aslında bende kitserver yoktu ben sonradan indirdim bende uninin içinde klasörler var national la liga seri a felan ama içleri boş ne yapmam lazım
ezel_aslan Map dosyası olan bir arkadaş upload edebilir mi? Ve forma eklemeyle ilgili detaylı bir anlatım forumda mecvut mu? (Ben aradım bulamadım) Eğer böyle bir anlatım mevcutsa linki paylaşabilir misiniz? yoksa yardımcı olabilir misiniz?
haluk969 kitserver ve dkz studio linkleri hep kırık sabit konu böyle mi olur! sabit konu güncel olmalı yenilermisiniz linkleri
senveben35 BEYLER BENİM HERŞEY AYARLI FACE VE HAİR EKLEMEK İSİTYORUM HERŞEYİ YAPIYORUM MAP'E EKLİYORUM OYUNA GİRİYİORUM YOK NE YAPMALIYIM MSNDEN ULASABILICEK VARMI ? COK ACIL dubleukala35@hotmail.com :) ♥ ŞİMDİDEN SAOLUN... <33 :circle: :square: :triangle: :x:
htpp Çok Acil Ben Kitserver Kullanıyorum Ama Formalar Karıştı Gs-Fb Forması Falan Karıştı Bazıları HD Oldu Formalar Yardım Edebilirmisiniz ?